۴۸ پاسخ

من طبیعی بودم ولی برگردم عقب صد در صد سزارین

سزارین خیلی خوب بود خداروشکر اصلا دردی نداشت قطعا دوباره سزارین انتخاب میکنم میترسم از طبیعی

من سزارین بودم برگردم عقب بازم سزارین انتخاب میکنم

طبیعی زایمانم واقعأ خوب بود

من طبیعی بودم.
کاملا داغونم.
وقتی بچه رو گذاشتن بغلم از بس درد کشیده بودم اصلا نگاهش نکردم.
البته دکتراهم مقصر بودن.
بیمارستان شهد

طبیعی زایمانم عالی بود

طبیعی بودم
برگردم عقب بازم انتخابم طبیعیه
واقعا راضی بودم

صد درصد سزارین

اره راضی ام خداروشکر سزارین بله برگردم عقب فقط سزاریت

صذ سزارین

سزارین انتخابم باز سزارینه

سزارین بودم و عالی بودددد برگردم عقب صد در صد سزارین انتخابمه

من طبیعی بودم و اصلا راضی نبودم

بله درسته روز اول خیلی اذیت شدم ولی خب بازم سزارین انتخاب میکنم
اصلا دوس ندارم اونجام پاره بشه 🤣

من اگه برگردم عقب هم باز سزارین انتخابمه چون خیلی از اطرافیانمو دیدم سنشون که بالا رفته افتادگی رحم یا حتی بی اختیاری ادرار بخاطر زایمان های طبیعی شون گرفتن

تا ابد بی حس نمیمونه که عزیزم

آره صد در صد
بازم سزارین

آره راضیم خیلیییی
زایمانم طبیعی بود

ناخواسته و با زور طبیعی زایمان کردم تا ۲۰ روز اول هم فحششون میدادم و ناراضی بودم ولی راضیم الان😂خداروشکر خوبه خوبم

من سزارین می‌کنم بازم ولی این دفعه با بیهوشی🙁چون به سر شدن از کمر حساسیت دارم نمیدونستم و خیلی اذیت شدم

اصلا راضی نیستم و کاش سزارین میشدم

خعلی
سزارین

راضیم ۱۰۰تا دیگم بزام بازم سزارین ولی این شد اولی و اخری 😂

طبیعی شکر خدا زایمانم خوب بود با اینک درد زیادی داره ولی دوس دارم دوباره تجربش کنم اون لحظه ای ک بچم دنیا اومد گذاشتنش رو سینم و باور نمیکردم ک بچه منه 😭

قطعا سز انتخابمه

سزارین شدم
بیمارستان صارم
بینهایت راضی

با اینکه عمل سختی داشتم اما بازم انتخاب سزارینه👌🏻

صد در صد سزارین
خیلی راحت بود 🫠

سزارین بودم و خیلییی عالی بود برگردم عقب صد در صد سزارین میکنم

تا ابد سزارین

طبیعی 😁

وای سزارین .. من دو روز درد طبیعی کشیدم بعد سزارین شدم .. طبیعی فاجعست

عالی بود
هزار بارم باردار بشم بازم سزارین انتخاب میکنم.سزارین دوم هستم

سزارین بودم بله راضی هستم

بله خیلی راضی بودم منم سزارینی بودم

من اگ برگردم عقب صددرصدطبیعی وانتخاب میکنم،سزارینی هستم ولی میگم کاش طبیعی میاوردم ازاینکه زیرشکمم تاابدقراربی حس بمونه یجوریی میشم حس بدی بهم دست میده

از اول انتخابم سزارین بود و کاملا راضیم

طبیعی
ازه راضیم

صددرصد طبیعی
از زایمانم راضی بودم خداروشکر
ماما همراه داشتم و زایمان خوبی داشتم

سزارین بودم و عالییییییی بود و اگ ۱۰ تا دیگ ام بیارم انتخابم سزارینه

اره، راضیم، سزارین بودم

من طبیعی بودم خوب زایمان کردم اوکی بود همه چیز
ولی بخاطر تغییر واژن سزارین میکردم😂
ظاهرش تغییر نکرده ها ولی داخل ک نگاه میکنم مثل قبل نیست😕

حتما حتما دوباره طبیعی رو انتخاب میکنم خیلی خیلی راحت بود برام البته از هفته ۳۰ بارداری یوگا میکردم و ماماهمراه داشتم موقع زایمان عالی بود

سزارین کردم با اینکه خیلی درد داشتو میسوخت بازم سزارین طبیعی چیه جر میدنت میذارن کنار

بله صددرصد راضیم
انتخابم همیشه سزارینه

سزارین چون طبیعی واقعا بد بود

سزارین ...چون بدنم واقعا بهش خوب جواب داد من هر دوتا دردو کشیدم ۲۶ ساعت طبیعی و در اخر سزارین شدن

بااینکه جای بخیم بعضی وقتا خارش داره و میسوزه ولی بازم سزارینو انتخابمه

سوال های مرتبط

مامان اُمیدِ زندگیم مامان اُمیدِ زندگیم ۱ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی