سلام مامان قشنگا،از کجا بفهمیم رفلاکس خوب شده؟

۱ پاسخ

اگه بعد از شیر خوردن شیر نمیاره تو دهنش داره خوب میشه دختر من ک اینجوری بود

سوال های مرتبط

مامان ارمان و فرهان مامان ارمان و فرهان ۵ ماهگی
مامان رادوین‌والوین مامان رادوین‌والوین ۲ ماهگی