۵ پاسخ

مثل قضیه تقاضا و عرضه اس
هر چی بچت بیشتر شیر بخوره شیرت بیشتر میشه

هم میتونی ماش پلو درست کنی
هم میتونی ماشو جدا خوب بپزی زیاد بمونه لعاب میده غلیظ میشه بعد پیاز داغ با رب بهش اضافه میکنی ، مثل خورش رو برنج می‌ریزی . خیلی خوشمزه میشه حتی از ماش پلو هم خوشمزه تره

آی هویج و ماش خیلی خوبه

من در طول روز ده بیست بار شیر میدم مایعات زیاد میخورم با ماکارانی و خرما و برنج ایرانی شیرم بیشتر میشه ببین چی شیرتو زیاد میکنه همونو. بیشتر بخور

قرص لاکتاول رو دکتر بعد از زایمانم بهم داد گفت تا شیش ماه بخور خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی