زمان رفتن ب ا آزمایش و سونو ان تی ۱۲هفته و ۳روزه؟

۷ پاسخ

الان من فردا نوبت دارم که ۱۱ هفته و ۶ روزم دکتر نوبت زده

آره خوبه منم این موقعه رفتم
مخای بری پیش کیی؟؟

همین 12 هفته برو بهتره
من 13 و چند روز رفتم بچم همکاری نمیکرد وقتم نبود اخرم بزور گرفت یکم بالا بود عدد انتیم

بهترین زمانه من ۱۲هفته دو روز رفتم

من دکتر گف ۱۱ هفته ک ۵ روزم میتونی بری

آره خوبه منم ۱۲ هفته ۵ روز رفتم

دوازده هفته و چند روز تا سیزده هفته وقت داری

سوال های مرتبط