میخام فرنی ساده رو شروع کنم چن قاشق باید بدم

۵ پاسخ

چرا ایقد زود ؟من بچم پنج‌شنبه باید واکسن ۶ماهگی بزنه جز شیر هیچی نمیدم بهش به معده بچه رحم کن سرخود نده بهش چیزی هنوز ۴ماهشه خیلی کوچکه

الان زوده دکتر گفت معده بچه ها اسیب میبینه از شش ماهگی شروع کنید

من میدم عزیزم فقط فرنی و ماقوت

میگن چند روز اول یکی دوتا قاشق

تا یه هفته روزی یک یا دو قاشق

سوال های مرتبط