۲ پاسخ

سنت که خوبه اگر مشکل تنبلی نداری و پریوداتم منظمه برو ازمایشای همسرت و شروع کن آزمایش خون سونو بیضه و اسپرم به دکتر بگی برات مینویسه

به مدیکور اعتماد کن بیبی چک خیلی خوبیه فردا یه بار دیگه مدیکور بزن

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
نبات نبات قصد بارداری