۴ پاسخ

تا الان باید می‌گرفتی گلم فکر نکنم از این به بعد جا بشه
من تا الان پسرمو میزاشتم اما دیگه ورجه وورجه می‌کنه می افته

من داخل خونه میزارم توش گاهی کار دارم با خودم تو اتاق یا آشپزخونه میبرم
یا خونه مامانم میزاشتم توش ک زیاد بغل نگیرن نوزاد خسته بشه تو کریر راحت بود

بدرد من که خیلی خورد. هم تو ماشین وقتی خوابه میذارم تو کریرش دیگه کمردرد نمیگیرم، یا وقتی تنها رانندگی میکنم میذارم تو کریر و پستونک میدم بهش. وقتی هم کارهای آشپزخونه رو میکنم میشینه رو اون منو نگاه میکنه و گریه نمیکنه

خیلی خوبه دخترم وقتی نمیخوابه بی قراره میزارم میخوابه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان رستا ❤️🩷 مامان رستا ❤️🩷 ۶ ماهگی