۳ پاسخ

من گذاشتم ۱۰ساله خیلی هم خوبه هرسه ماه گفت بیا برای چکاب

من از دکتر پرسیدم گفت از پنج شیش ماه بعد زایمان میتونی بزاری
بعد جنس های مختلف داره که هرکدام مدت زمان مختلفی دارن و هرچند ماه یبارم باید بری سونوگرافی تا خیالت راحت شه که جابه‌جا نشده

نزار

سوال های مرتبط