شما درد زیر دل داری مث پریودی؟من دارم طبیعیه؟؟
من ۳۰ هفته و ۲ روز ۱۴۰۰ بود یه هفته وزنش گفت عقبه
عزیزم برای وزن گرفتن بچه:
تخم مرغ آبپز روی یه دونه.عدسی روزی یه کاسه.کباب.حلیم اینا خیلی خوبه.اجیل هم هست ولی خام و بدون نمک باشه
من 36 هفته 2200 بود دکتر گفت کم هست اما جای نگرانی نداره
اره کمه وزن نینی عزیزم
گوشت و مرغ و تخم مرغ و بستنی اینا که در دسترسه بخور انشالله تا هفته ۳۲وزن میگیره
من باز بچم گفتن بالاعه هفته ۳۲باز باید سونو بدم
اخه چرا اینقد میترسونن
ب یکی میگن وزنش کمه به یکیم میگن وزنش زیاده
بچه من ۲۹هفته ۲روز ۱۵۵۰بود
من ۲۹ هفته ۱۲۰۰ بودم دکترم گفت خوبه نرماله 🙁
بهت گفت سونو رنگی انجام بده؟
منم منمممم☹️☹️☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.