خییییلی استرس دارم شنبه رفتم سونو وزنش کم بود وزنش ۱۱۵۰ ۲۹ هفته ۳ روز

۸ پاسخ

شما درد زیر دل داری مث پریودی؟من دارم طبیعیه؟؟

من ۳۰ هفته و ۲ روز ۱۴۰۰ بود یه هفته وزنش گفت عقبه

عزیزم برای وزن گرفتن بچه:
تخم مرغ آب‌پز روی یه دونه.عدسی روزی یه کاسه.کباب.حلیم اینا خیلی خوبه.اجیل هم هست ولی خام و بدون نمک باشه

من 36 هفته 2200 بود دکتر گفت کم هست اما جای نگرانی نداره

اره کمه وزن نینی عزیزم
گوشت و مرغ و تخم مرغ و بستنی اینا که در دسترسه بخور انشالله تا هفته ۳۲وزن میگیره
من باز بچم گفتن بالاعه هفته ۳۲باز باید سونو بدم
اخه چرا اینقد میترسونن
ب یکی میگن وزنش کمه به یکیم میگن وزنش زیاده
بچه من ۲۹هفته ۲روز ۱۵۵۰بود

من ۲۹ هفته ۱۲۰۰ بودم دکترم گفت خوبه نرماله 🙁

بهت گفت سونو رنگی انجام بده؟

منم منمممم☹️☹️☹️

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری