😐😐چطور میتونی این ظلم در حق بچت کنی ما یه فامیل داریم فلج اطفالش نرفت که بگیره و الان با کلی عمل هنوزم شل شلی راه میره
اشتباه میکنی اگر نزنی😊 پشتوانه های علمی رو بررسی کن
عوارض نزدن که مشخصه همش باید دلت توی دستت باشه که فلج اطفال و ... نگیره ولی عوارض واکسن رو دیدی شما ؟
خانما میدونم درد داره مادر نمیتونه تحمل کنه ولی یک لحظست اینکه خدای نکرده یک عمر مریض باشه و بعداً بزرگ بشه تورو مقصر بدونه این بده
وا😐 میشه دلیلشو بگی که چرا نمیخوای بزنی؟
چرا انقدر مردم عجیب شدن واکسن چیز شوخی برداری نیست علمیه
مگه عصر حجره ؟!!!!!
مگه میشه نزد اصلا این اشتباه رو نکن
سلام عزیزم تو کلت قرمه سبزیه؟
میشه دلیل نزدنتون رو بگید ؟
سلام من هیچکدوم رو نزدم
منم نمیزنم بنظرم عوارضش بیشتره تا فوایدش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.