۳ پاسخ

پاهاتو ببند بعد هم آب بدن تو با مایعات جبران بکن. اگه دارویی هم بهت داده مصرف بکن. تا حد امکان پاتو بالاتر از بدن قرار بده. آروم قدم بزن و بگو برات ماساژ پا بدن با روغن زیتون یا هر روغن دیگه ای. کبیسه آب گرم روی پات بذار. ان شالله خوب بشی

درد بخاطر آمپول بی حسیه؟؟

من دو تای پام بود با بانداژ بستم

سوال های مرتبط