علائم بالا بودن قند تو بارداری چیا هستش؟ 🥲🥲

۷ پاسخ

باید قند خونت رو چند روز چک کنی اگر دستگاه داری
چند روز ناشتا - یک ساعت بعد صبحانه- یک ساعت بعد نهار - یک ساعت هم بعد شام چک کن و بنویس بعد به دکترت نشون بده ببین چی میگن .
معمولا میگن زیر 120 باشه خوبه

دهنم خیلی خشک میشد و همش تشنه بودم. و مدام دسشویی😩

دکتر داخلی بهم گف هورمونایی از جفت ترشح میشه که باعث میشه قند بره بالا

علائم نداره عزیزم فقط رعابت کن

هیچ علایمی نداره
من خیلی دوس داشتم شیرینیجات بخورم اواخر
بعد ازمایش هم فهمیدم لب مرزم

برا من لب مرزه علائم ندارم
با ازمایش و این دستگاه های خونگی متوجه شدم

شاید باورنکنی من ک هیچ علامی نداشتمو انسولینی شدم اونم چی واقعا از شیرینی جات بدم میادو نخوردم🤦‍♀️😭

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقل مامان فسقل هفته بیست‌وسوم بارداری