۸ پاسخ

این که خیلی بالاست از رعایت گذشته باید یه دوره متفورمین بخوری اگه جواب نده با انسولین کنترل کنی،قند خیلی خطرناکه برای جنین

ناشتات کمی بالاس ولی ۱ ساعته و ۲ ساعتت بالای مرزه
چرا بهت قرص و انسولین نداد؟
فعلا همه قندهای مصنوعی حذف کن
برو متخصص تغذیه رژیم غذایی برات بنویسه
آنلاین هم میتونی بگیری

سعی کن سبزیجات بیشتر بخوری گشنت میشه خیار و کاهو اینا بخور

ببین قند و شکر کارخونه ای حذف کن مثل همه کیکا و شیرینیا چایی با قند نخور عسل نخور،میوه رو فقط صبح تا ظهر بخور،شام برنج نخور نون رژیمی بخر…اینا رو رعایت کنی قندت کنترل میشه منم یه مدت قندم لب مرز بود همینجوری رعایت کردم یک روز درمیون پلو میخوردم سعی میکردم غذای پختنی بیشتر بخورم میوه رو فقط صبح میخوردم قندم کنترل شد

بستنی .مربا . ماکارانی و از این قبیل چیزا ممنوع
کدو سبز بگیر رنده کن تو ماست بخور .

چاییتا با قند نخور
عدسی، کدو خورشتی ،کلاهک بادنجان ،گوجه خیار کاهو اینا را منظم مصرف کن..
بعد غذا پیاده روی داشته باش .استرس نداشته باش .

باید برنج و ماکارونی و چیزای شیرینو محدود کنی
دکتر خودش راهنمایی نکرد ؟
کدوم آزمایشگاه رفته بودین عزیزم

رژیم بگیر خیلی رعایت کن🥲

سوال های مرتبط