۶ پاسخ

احتمالا بهتون دارو بدن آب کم می خوری؟؟؟
تا شنبه که می ری دکتر تا می تونی آب بخور زیاد

ازمایش قند ناشتات خوبه یه ساعت بعد دو ساعت بعدت بالاست بعداون یکی ازمایشات چندتاش بالا پایینه اونایی که قرمز زده جلوش

عزیزم شما دفع قند در ادرار داری
ازمایشتو ببر دکتر حتما. یکمم پروتئین دفع می کنی
فشارت بالاس؟؟؟
زیاد ورم کردی؟؟

قند دوساعتی فک کنم یکم بالاس زیاد نیس

نمی‌دونم کدوم برگه قند

تصویر

ممنون میشم بگید

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان پسر کوچولو 🥰 مامان پسر کوچولو 🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💜💜💜 مامان 💜💜💜 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 روزهای ابتدایی تولد