دکتر من گفت نیاز نیست بشینی
به کمر بخواب چند لحظه
بعد برگرد به سمتی که میخوای
نیاز نیست بشینی میتونی همونجوری بچرخی یکم یواش تر ن سریع
اصن نیازی نیست بشینی مگه میتونی توی خواب بشینی بعد بچرخی🦥
اول به کمر بخواب بعد یواش بچرخ به پهلو
من بارداری قبلیم هم نمینشستم فقط یکم رو کمر دراز میکشیدم در حد ۱ دقیقه بعد رو اون پهلو میخوابیدم ، یعنی یهویی از این پهلو رو اون پهلو نمیشدم
منكه همين جوري پهلو به پهلو ميشم نميشينم كه🫣😬
اصلا نمیخاد بلند شی
به کمر دراز میکشی یکم، بعدش بچرخ
اینکه بخوای بلند بشی خودش بیشتر آسیب میزنه و اذیت میکنه
من همینطور درازکش آروم برمیگردم ، بعضی وقتا هم حواسم نیست یهو برمیگردم😂 همیشه تو خواب آدم حواسش نیس ک
از 20هفته 🦦
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.