خانوما از چند هفته باید بشینی و پهلو ب پهلو بشی؟؟؟؟؟

۸ پاسخ

دکتر من گفت نیاز نیست بشینی
به کمر بخواب چند لحظه
بعد برگرد به سمتی که میخوای

نیاز نیست بشینی میتونی همونجوری بچرخی یکم یواش تر ن سریع

اصن نیازی نیست بشینی مگه میتونی توی خواب بشینی بعد بچرخی🦥
اول به کمر بخواب بعد یواش بچرخ به پهلو

من بارداری قبلیم هم نمینشستم فقط یکم رو کمر دراز میکشیدم در حد ۱ دقیقه بعد رو اون پهلو میخوابیدم ، یعنی یهویی از این پهلو رو اون پهلو نمیشدم

منكه همين جوري پهلو به پهلو ميشم نميشينم كه🫣😬

اصلا نمیخاد بلند شی
به کمر دراز می‌کشی یکم، بعدش بچرخ
اینکه بخوای بلند بشی خودش بیشتر آسیب میزنه و اذیت می‌کنه

من همینطور درازکش آروم برمی‌گردم ، بعضی وقتا هم حواسم نیست یهو برمی‌گردم😂 همیشه تو خواب آدم حواسش نیس ک

از 20هفته 🦦

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری