واسه من ۳۵٫۵ و ۳۴٫۵ بود ماهی یک بار داشتیم و هربار بااینکه شدید نبود و حواسمون بود لک کرم قهوه ای شدم،دیگه جفتمون گذاشتیم کنار ،گفتیم ریسک نکنیم والا ارزش نداره😅
من هم هفته شمام طول سرویکسم ۳۲و تقریبا یه شب درمیون رابطه دارم و مشکلی پیش نیومده خداروشکر
من 34اره هفته دوبار دارم
من ۳۵ اره
من لکه بینی داشتم اوایل و سرویکسم ۳۵ بود. دکتر گفت منعی نداره ولی شدید نباشه و اگه دوباره لکه دیدم ادامه ندیم و زود برم دکتر. مشکلی نبوده تا حالا
من از وقتی که فهمیدم باردارم دیگه نداشتیم خودم میترسیدم
😂😂💔من ندارم اصلا یعنی انگار هیچ میلی ندارم خیلی کم شده..بعد بیچارع شوهرم خیلی اذیت میشه😂😂💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.