و اینکه حتما به دکترت بگو هر چه زودتر
نمک نخور، اگه سرویکست پایین نیست روزی نیم ساعت راه برو, میتونی یه ربع یه ربعش کنی که اذیت نشی
نمک نخور
بی تحرکی بدتره. پیاده روی سبک و کوتاه داشته باش نمک نخور اصلا
مصرف نمک رو کم کن
نمک نخور، موقعی که میخوابی یا کلا حالت دراز کش هستی یه بالشت بذار زیر پاهات که از بدنت بالاتر باشن، زیاد سرپا نمون وسعی کن کاراتو نشسته انجام بدی.
پیاده روی خیلی خوبه عزیزم من تو خونه مدام راه میرم تو حیاط تو خونه ولی خیلی تند راه نمیرم نمک هم کم کن برنج هم خیلی کم کن 💗
هم نمک نخور هم ب دکترت بگو
نمک زیاد میخوری؟
نمک کمتر بخور ورم نمیکنی
حتما یه آزمایش بده خدای نکرده پروتیین دفع نکنی که باعث ورم دست و پا میشه
نمک اینا نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.