بعضی وقتها طبیعی هست
وای دقیقاا سوال من...من دیشب عروسی دختر خالم بود وقتی اومدمخدنه میبینمپاهام خیلیی ورم داره دیگخوابیدم الن خیلییکمتر شده اما هنوزم داره حقیقتا تو این ۵روز اخیر هم اصلا به پاهام دقت نکردم ببینم ورم داشته یانه...ینی طبیعیه؟
من راه میرم خوبم مثلا توی مهمونی دو سه ساعت روی مبل بشینم ورم میکنه
و کمتر از یک هفتس ک شرو شده فشار اینامم نرماله
والا من از سیزده هفتگی ورم کردم
فشارتوچک کن
نمکتوکمکن
پاهاتم اویزنکن گلم
زوده یکم پاهاتو اویزن نگه ندار بزار بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.