نقاشی خودم کش فاطمه هستم 27 ساله از قرچک🤣🤣🤣

تصویر
۱۱ پاسخ

تنه درخت رو نمیتونستی لاغر تر از این بکشی😂😂

من از تو بدترم خواهر🥲

آفرین. صد آفرین. هزارو سیصد آفرین فرشته ی روی زمین .......😉😉😉
تنه ی درخت داره از وسط قط میشه دختر😅
سیبیل خانم خورشید رو کجای دلم بذارم😁😁😁

بیا باهم نمایشگاه نقاشی بزنیم🤣منم دقیقا نقاشیم در همین حده

ب خودم امیدوار شدم

اورین😁

جووووون😂😂

فقط اون خورشیده چرا سیبیل داره 😂😂😂😂😂

تو حیف شدی فاطمه جان ،کلاس نمیذاری شرکت کنیم؟؟؟😂

آفرین چقدر قشنگ😂😂😆

صدآفرین فاطمه جان 👏🏻😍😅

سوال های مرتبط