بچها ۱۷هفته باردارم میشه کاچی بخورم؟!

۶ پاسخ

نه اصلا نخوری خیلی گرمه

نه عزیزم

خیرررررررررررررررر

در حد دوتا قاشق بخور

نه اصلا خیلی گرمیه و برات خوب نیست

نخوری بهتره عزیزم چون طبع کاچی خیلی گرمه

سوال های مرتبط

مامان خداهرچی دادشکر مامان خداهرچی دادشکر هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد