کاچی میشه بخورم یان?

۳ پاسخ

اگه ادویه توش نباشه یه کاسه میتونی بخوری

خیلی گرمی هست بنظرم خیلی کم بخور

کم بخور ایرادی ندارع

سوال های مرتبط

مامان بادوم طلا مامان بادوم طلا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان یدونه پسر💙 مامان یدونه پسر💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری