عزیزان سنو رشد سی هفته برم یا بیست نه هفته

۶ پاسخ

۳۲ هفته برو بهتره

من سونو داپلر رو 29هفته رفتم و قراره سونو رشد رو33برم

اگه خیلی وقته نرفتی بیست و نه برو اگه وزنش کمه درست بشه اگه تازه رفتی 31 برو

من 32 هفته میرم بهترین تایمش 31 تا 32

من ۳۱هفته رفتم

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان تیارا مامان تیارا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد