۲ پاسخ

گلم سعی کن از الان بخوری .هم به خاطر خودت هم نینی
ولی واسه وزن جنین میگن از ۳۰ هفته به بعد بیشتر باید حواسمون به تغذیه باشه و چیزهای مقوی بخوریم.

از هفته ۲۶ به بعد شروع کن به چیزای مقوی

سوال های مرتبط

مامان محمد رادمان مامان محمد رادمان روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری