۲ پاسخ

منم همینجوری هستم موقع خیلی هم وایمیستم باز درد پریودی دارم اما باید هفته دیگ تست بزنم

منم دردشدید داشتم
بعد۲ روز تاخیر پریود امروز بی بی زدم هاله انداخته

سوال های مرتبط