انگار فقط دهک ۱تا ۵و میدن من دهک۶ ولی خیلی وقته نریختن
یسنا مگ میدن ؟؟از قبل عید ندادن ک از وقتی کالابرگ ۱ تومنی شده
ما دهک ۳ایم ولی هنوز ندادن که فقط سوءتغذیه و دادن با کارت امید مادران
من دهک ۴ ام نربختن
فقد کالابرگ ریختن
بخدا من خیلی بدبختم یارانه ک بچشم نمیبینم کالابرگم دوقلم بیشتر نمیشه ن یسنا دارم ن سوعه تغذیه ن هیچ کوفت و زهرماری بعد یکی از اشناهامون وضع مالی عالی یسنا میگیره سوتغذیه میگیره خلاصه هرچی دادن گرفته
یسنا دهک ۷ نمیدن سوتغذیه دادن دوماه رو باهم
مگ بقیه دهک هارو ریختن؟
به ماهم ندادن
ن ب ما کندادن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.