۹ پاسخ

انگار فقط دهک ۱تا ۵و میدن من دهک۶ ولی خیلی وقته نریختن

یسنا مگ میدن ؟؟از قبل عید ندادن ک از وقتی کالابرگ ۱ تومنی شده

ما دهک ۳ایم ولی هنوز ندادن که فقط سوءتغذیه و دادن با کارت امید مادران

من دهک ۴ ام نربختن
فقد کالابرگ ریختن

بخدا من خیلی بدبختم یارانه ک بچشم نمیبینم کالابرگم دوقلم بیشتر نمیشه ن یسنا دارم ن سوعه تغذیه ن هیچ کوفت و زهرماری بعد یکی از اشناهامون وضع مالی عالی یسنا میگیره سوتغذیه میگیره خلاصه هرچی دادن گرفته

یسنا دهک ۷ نمیدن سوتغذیه دادن دوماه رو باهم

مگ بقیه دهک هارو ریختن؟

به ماهم ندادن

ن ب ما ک‌ندادن

سوال های مرتبط