ازمایش خون میدی من دادم برامطمئنی میگن بدید خداروشکرهمچی خوب بود همچیومشخص میکنه
سلام عزیزم.یه آزمایش پیشرفته ژنتیکی هست که برای ازدواج فامیلی،اب وی اف،خانمای ۳۵اجباریه.واگر انجام بشه بهتره.اگه nt مشکلی نشون بده یا نده هم انجام میدن .بیشتر دکترا که این آزمایش رو توصیه میکنم جوابش که بیاد و اوکی باشه دیگه آزمایش غربالگری دوم رو نمیخوام فقط انومالی مینویسن.درضمن جنسیت بچه رو هم دقیق اعلام میکند توش .مثلا اگر یه قلوه باشه دقیق میگن .دوبه بالا باشه میگن بین جنیناتون صد درصد یه پسر یا یه دختر هست یا نه.و......
آزمایش ژنتیک هس بهش سلفری هم میگن
ازمایشی هستش ک برای ازدواجای فامیلی و خانومای بالای ۳۵ سال اجباریه خدای نکرده nt مشکل داشته باشه دکتر سلفری مینویسه از خون هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.