بچه ها برای سونو ان تی درمانگاه سلیم بهتره برم یا طاقی؟

۳ پاسخ

اخه من زنگ زدم گف ازمایش نداریم فقط سونوعه

اخه من زنگ زدم گف ازمایش نداریم فقط سونوعه

سلام عزیزم کدوم انتی گفتین خیلی خوبه جنسیت هم میگه

سوال های مرتبط

مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان مهرشاد🩵 مامان مهرشاد🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پروا🌸💕




🫀 مامان پروا🌸💕 🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی🩷 مامان نی نی🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مرجان مرجان قصد بارداری