عزیزم حتما بره دکتر و سونو بشه
احتمالا داره سقط میکنه چون بعد شیاف ها نباید خونریزی پیدا کنه
باید حتما بره دکتر و اگه نیاز بود سونو
اگه خونریزی حالت لخته خون باشه خطرناکه
بگو شیاف هارو مرتب استفاده کنه استراحت کنه خوب میشه
یه سونو هم بره بهتره
جفت پایین استراحت مطلق نمی خواد منم جفتم پایین بود کارای خونمو انجام میدادم ولی نزدیکی ممنوعه پله بالا پایین کردن ممنوعه دستشویی ایران ممنوعه....
در حد کارای خونه اشکال نداره
پله اذیتش کرده حتما
حتما بره دکتر عزیزم ما که نمیتونیم بر حسب تجربه اطلاعات غلط بدیم
برای اینکه خیالش راحت شه و درمان خاصی براش انجام بگیره امروز حتما بره دکتر
سلام عزیزم منم همین شش هفته بودم هنوز سونو نرفته بودم خونریزی داشتم شیاف پروژسترون دکتر بهم داد صبح و شب استفاده میکردم گفت استراحت مطلق باید داشته باشی ولی بعضی وقتا اروم اروم کارام میکردم من هماتوم داشتم
قربان شما به حال ما ربط نداره. هر مدل خونریزی تو بارداری باید به پزشک مراجعه بشه.
ما متخصص نیستیم.
11111111
۶ هفته ۴ روزشه
اوایل هفته خونریزی داش رف دکتر 15 تا شیاف داد
استراحت مطلق
این خانوم هم وقتایی ک کسی خونه نبود پا میشد کاراشو انجام میداد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.