۳ پاسخ

منم همینطوری ام
الان یه هفته شده شدیدتر شده
موقع جابجا بشدن و بلند شدن و چند قدم اول راه رفتن

سری پیش که دکتر رفتم گفت طبیعیه

ان شاء الله چیزی نباشه

واسه منم قسمت بالایی واژن هم استخوان وهم بافتش درد داره نشستن وبلند شدن سخت شده برام

چیزی ک میگی من ندارم هنوز اما طبیعی نمیتونه باشه حتما 😐

سوال های مرتبط

مامان محمد ماهان🐣💙 مامان محمد ماهان🐣💙 هفته سی‌ودوم بارداری