منم علائم ندارم..هیچ علائمی ندارم طبیعی
منم عزیزم فقط هرزگاهی شکم درد دارم و تمام
منم ندارم برای پسرمم نداشتم😁
منم دقیییقا همین طورم فقط یه ذره درد سینه دارم اینم هر روز صبح ک بیدار میشم چک میکنم ببینم هنوز هست
دائمم از شک بیبی چک میزنم
منم چندروزه علائمم شروع شده حالت تهوع و دل درد و...
اصلاهیچی نمیتونم بخورم بازخوبه شماعلائم نداری
یهو شروع میشه علائم یهو میبینی صبح پامیشی پر علائمی نگران نباش
خوبه ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.