چرا من هیچ علائمی ندارم؟؟؟😐

۷ پاسخ

منم علائم ندارم..هیچ علائمی ندارم طبیعی

منم عزیزم فقط هرزگاهی شکم درد دارم و تمام

منم ندارم برای پسرمم نداشتم😁

منم دقیییقا همین طورم فقط یه ذره درد سینه دارم اینم هر روز صبح ک بیدار میشم چک میکنم ببینم هنوز هست
دائمم از شک بیبی چک میزنم

منم چندروزه علائمم شروع شده حالت تهوع و دل درد و...
اصلاهیچی نمیتونم بخورم بازخوبه شماعلائم نداری

یهو شروع میشه علائم یهو میبینی صبح پامیشی پر علائمی نگران نباش

خوبه ک

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دونه برفم مامان دونه برفم هفته نوزدهم بارداری
مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۲ ماهگی
مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته پانزدهم بارداری
مامان عروسک💗و پسری❤️ مامان عروسک💗و پسری❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری