#پای_سیب
🤌🏻پای سیب خوشمزه و خوش عطر که بعضی ها اونو به اسم کیک پای سیب میشناسن
این پای سیب خونگی طعم و عطری شبیه به پای سیب قنادیها داره،طعم فوقالعاده سیب و عطر دارچین تو این شیرینی حرف اول رو میزنه👌🏻
آرد ۱۸۰ گرم
روغن مایع ۱۰۰ گرم
تخم مرغ ۴ عدد
سیب ۲ عدد
شکر ۱۵۰ گرم
عسل ۱ قاشق غذاخوری
پودر دارچین به مقدار لازم
بکینگ پودر ۱ قاشق چایخوری
وانیل ۱ قاشق چایخوری
پودر قند و پودر پسته برای تزیین
زرده سفیده جدا بشه
سفیده ر و با شکر هم بزنید از ظرف که برمیگردونین نریزه مث خامه فرم بگیره در آخر وانیل اضافه بشه حالا زرده هارو اضافه کنید ترکیب ک شد روغن و عسل اضافه بشه همزن رو خاموش کنید مواد خشک اضافه بشه
سیب رو پوست بگیرید از قبل تو پودر دارچین بغلطونید
داخل قالب پای سیب رو کپسول بزارید مواد کیکبریزد بعد سیب ورق شده و باز مواد کیک بریزید روش یبشتر از یک سوم قالب پر نشه که سرریز میشه
بعدم داخل فر از پیش گرم شده بزارید بمدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه دما ۱۸۰ درجه
بپزید وقتی ک پخت و خنک شد روش رو پودر قند الک کنید و نوش جان
حالا
سینی رو داخل فر از قبل گرم شده به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه با دمای ۱۸۰ درجه بزارید تا بپزه.
این مقدار مواد شما ۱۰ عدد پای سیب میده
قالب ها نباید بیشتر از ۲/۳ پر بشه و گرنه از داخل قالب بیرون میریزه👌🏻
سلام دستورش
کاش مواد رو به لیوان فرانسوی بگید من ترازو آشپزخونه ندارم
خیلیم عالی
نوش جان
سلام عزیزم. من تو خصوصی نتونستم بپرسم ازت. میگم من کیک شکلاتی خیس میخام درست کنم از یه شب قبل مهمونی . بعد اینکه سس رو ریختم روش گاناش رو هم بریزم و تزیین کنم و بزارم یخچال یا اینکه گاناش رو قبل مهمونی بریزم روش؟
سلام دوست هنرمندم 😍منم درست میکنم فقط توبرش زدن مشکل دارم تمیز درنمیادبا چاقواره ای هم برش میزنم روش شما چطوره که تمیز بشه برش ها ؟
عزیزم یه سوال اول سفیده رو زدی بعد وانیل اضافه کردی و بعد زرده رو هم نزده بهش اضافه کردی و چند ثانیه زدی؟
یه سوال داشتم این قالب ها بهتره یا اونایی که دورش چین چینیه میخوام کیک اسفنجی بپزم بریزم توش؟واینکه حتما باید توش کاغذ بزارم؟
به به
عشقم من یبار درس کردم (البته ب روش شما ن) سیبا اومد ته نشین شد😐
❤️❤️❤️❤️❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.