اینو یه جا پین کنید بعدا متوجه ش میشید :

_گاهی وقتام خدا نجاتتون میده ولی شما شکست حسابش میکنید…
‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‍
خدایا شکرت که به من یک روز دیگه هدیه دادی🙏🏻

برای تمام گره هایی که هر بار فقط با دستان سخاوتمندانه ی تو با شد شکر✨

بابت ارامشی که دارم شکرت☺️

به خاطر اعتماد به نفس و شجاعتی که دارم.💪🏻

خدایا شکرت برای هر آنچه که به ما بخشیدی🌸🌿

شبتون بخیر🪐✨
آخر هفتتون ب خوشی🍃🌱

پای سیب بینظیره مث قنادی هاست
دستور پایین میزارم👌🏻♥️

#گهواره#فرزندپروری#کودک#بارداری#ویار#کولیک

تصویر
۱۲ پاسخ

#پای_سیب

🤌🏻پای سیب خوشمزه و خوش عطر که بعضی ها اونو به اسم کیک پای سیب میشناسن


این پای سیب خونگی طعم و عطری شبیه به پای سیب قنادی‌ها داره،طعم فوق‌العاده سیب و عطر دارچین تو این شیرینی حرف اول رو میزنه👌🏻

آرد ۱۸۰ گرم
روغن مایع ۱۰۰ گرم
تخم مرغ ۴ عدد
سیب ۲ عدد
شکر ۱۵۰ گرم
عسل ۱ قاشق غذاخوری
پودر دارچین به مقدار لازم
بکینگ پودر ۱ قاشق چایخوری
وانیل ۱ قاشق چایخوری
پودر قند و پودر پسته برای تزیین

زرده سفیده جدا بشه
سفیده ر و با شکر هم بزنید از ظرف که برمیگردونین نریزه مث خامه فرم بگیره در آخر وانیل اضافه بشه حالا زرده هارو اضافه کنید ترکیب ک شد روغن و عسل اضافه بشه همزن رو خاموش کنید مواد خشک اضافه بشه
سیب رو پوست بگیرید از قبل تو پودر دارچین بغلطونید
داخل قالب پای سیب رو کپسول بزارید مواد کیک‌بریزد بعد سیب ورق شده و باز مواد کیک بریزید روش یبشتر از یک سوم قالب پر نشه که سرریز میشه
بعدم داخل فر از پیش گرم شده بزارید بمدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه دما ۱۸۰ درجه
بپزید وقتی ک پخت و خنک شد روش رو پودر قند الک کنید و نوش جان

حالا

سینی رو داخل فر از قبل گرم شده به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه با دمای ۱۸۰ درجه بزارید تا بپزه.

این مقدار مواد شما ۱۰ عدد پای سیب میده
قالب ها نباید بیشتر از ۲/۳ پر بشه و گرنه از داخل قالب بیرون میریزه👌🏻

تصویر

سلام دستورش

کاش مواد رو به لیوان فرانسوی بگید من ترازو آشپزخونه ندارم

خیلیم عالی

نوش جان

سلام عزیزم. من تو خصوصی نتونستم بپرسم ازت. میگم من کیک شکلاتی خیس میخام درست کنم از یه شب قبل مهمونی . بعد اینکه سس رو ریختم روش گاناش رو هم بریزم و تزیین کنم و بزارم یخچال یا اینکه گاناش رو قبل مهمونی بریزم روش؟

سلام دوست هنرمندم 😍منم درست میکنم فقط توبرش زدن مشکل دارم تمیز درنمیادبا چاقواره ای هم برش میزنم روش شما چطوره که تمیز بشه برش ها ؟

عزیزم یه سوال اول سفیده رو زدی بعد وانیل اضافه کردی و بعد زرده رو هم نزده بهش اضافه کردی و چند ثانیه زدی؟

یه سوال داشتم این قالب ها بهتره یا اونایی که دورش چین چینیه میخوام کیک اسفنجی بپزم بریزم توش؟واینکه حتما باید توش کاغذ بزارم؟

به به

عشقم من یبار درس کردم (البته ب روش شما ن) سیبا اومد ته نشین شد😐

❤️❤️❤️❤️❤️

سوال های مرتبط

مامان دختر اصفهونی مامان دختر اصفهونی ۴ سالگی
مامان دختر اصفهونی مامان دختر اصفهونی ۴ سالگی
* ❌كودكان را تنبيه رواني نكنيد❌

🔹آنچه كودكان را بيش از تنبيه بدني آزار مي‌دهد، تنبيه رواني است.

⬅️به كار بردن كلماتي كه به سرعت از دهان خارج مي‌شود، چنان اثر مخربي در شخصيت كودك به جا مي‌گذارد كه آثار آن به صورت صدمات عاطفي و عدم اعتماد به نفس در كودك بروز مي‌كنند.

⬅️جملات گزنده به عزت نفس كودك و در نتيجه به اعتماد به نفس او آسيب مي‌رساند و موجب تخريب رشد شخصيتي مي‌شود.

⬅️به كار بردن الفاظ منفي همچون : «بد، شلوغ، كثيف، لوس، خراب كار، ، بي عرضه ، تنبل ،بي ادب»، نه تنها اعتماد به نفس كودك را كاهش مي‌دهد، بلكه در ناخودآگاه او ثبت ميشود و او را دقيقا به سمتي كه او را با آن نام يا لقب خوانده‌ايم مي‌كشاند .

⚠️كودكاني كه با اين القاب خوانده ميشوند معمولا لجبازتر و پرخاشگرتر هستند.

⚡️يعني ما با گفتن اين القاب در حقيقت كودكي لوس ، بي ادب و خرابكار ، كثيف ، شلوغ و بد را پرورش ميدهيم .

❌مراقب كلمه ها و جملاتمان باشيم ❌
⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
مامان دردونه خانم😍 مامان دردونه خانم😍 ۵ سالگی
یعنی شما مادرهایی که بچه ی اروم دارید روزی هزاررررررر بار خداروشکر کنید
شوهر اگه بد باشه فوقش ادم طلاق میگیره ولی بچه به قول قدیمی ها لباس اتشینه بپوشی میسوزی،در بیاری هم میسوزی،چهار سال و نیم یه روز خوش نداشتم با این بچه،،یعنی فقط نشستم میگه خدایا منو بکش
تا نوزاد بود زردی و کولیک و رفلاکس و بی خوابی و گریه...
یک سال به بعد غذا نخوردن و یبوست و مریضی و گریه.....
دوسال به بعد هم که هم چنان غذا نخوردن و کم وزنی و قد و گریه....
تا امروز که چهار سال و هشت ماهش شده هنوز همه ی این غذا نخوردن و وزن و فلانش کمه که سرش حرص میخورم هیچ یه بچه ی غرغرو گریه کن و جیغ جیغو که یکسره در حال غر زدن الکی ،
یعنی روزی بیست بار باید گریه کنه با بهونه های الکی
بچه دور و اطرافم اینجوری ندیده بودم تو کل عمرم.به جایی رسیدم فقط میخام بمیرم از دستش،
همه ی اینارو نوشتم که فقط بگم شما مادرهایی که بچه ی خوب و اروم دارید شکر کردن یادتون نره،همین که بچه تون بیش فعال یا اذیت کن نیست ده هیچ از بقیه جلویید،لذت ببرید از مادر بودنتون

خدایا بازم شکرت
مامان 🤎🧸arsha🧸🤎 مامان 🤎🧸arsha🧸🤎 ۴ سالگی
طبق روال هر روز از خواب بیدار شدم همینجور توی تخت نیم ساعتی چرخیدم و بعد گوشیمو برداشتم و‌خبرا رو چک کردم 🤳🏻🙍🏻‍♀️


#فرزندپروری#کودک#بارداری#ویار##گهواره

بعد پا شدم سفارش مشتری رو اماده کردم بین کار هی پیش خودم میگفتم چقد جو هر جا فرق میکنه میری تو کانال های خبری یه جوری خبر گذاری کردن انگار که برد با ایران هست و این حرفا که خداکنه باشه🤲🏻😢حتی بعضی شهرا چقد جوشون آروم هست و مردمشون از اتفاقات دورن
بعد اومدم گهواره میبینم وای همه ناامید و انگار اینجا یه خبر دیگست 🙁چقد از مامانا نگران فردا هستن🥺😢

یکی میگه شاید امروز روز آخری باشه که میام گهواره😔
یکی میگه شاید روز آخری باشه همسر و بچمو میبینم😔
و الی آخر و چیزای دیگه.....

فقط امیدوارم و از ته قلبم میخام امروز اون روز نباشه فردا و پس فرداهای دیگه ای هم باشه که بیام اینجا
بیام و پیام تک تک شمارو بخونم عکسای شمارو غذاهای شمارو بچه هاتون سفراتون همه ببینم بگم دیدی الکی استرس اون روز رو کشیدی 🥺🤲🏻😔

🫵🏻تویی که نمیشناسمت تویی که ندیدمت اره با خودتم دوست مجازی من
از ته قلبم برات آرزوی آرامش تموم نشدنی میکنم 🌿🥺🤲🏻🩵


#کودک
#اسهال
#بارداری
#ویار
#دورهمی
#گهواره
#رفلاکس