۸ پاسخ

عالی شده عزیزم
خسته نباشی

🤩🤩😄😄

عالی شده مامان هنرمند

چقدر قشنگ شده خسته نباشی

و میروییم دوباره از میان زخم های عمیق🥲✌🏻


سخنی از خودم😂

به به چه کردی عالیه خسته نباشی بانوی هنرمند😘🥰

خیلی عالی شده آفرین
جشن خودکار
جشن عدد ۱۰۰
جشن عدد ۱۰۰۰

چقدر قشنگ شده هنرمند🥰♥️

سوال های مرتبط

مامان 🤎🧸arsha🧸🤎 مامان 🤎🧸arsha🧸🤎 ۴ سالگی
اینو یه جا پین کنید بعدا متوجه ش میشید :

_گاهی وقتام خدا نجاتتون میده ولی شما شکست حسابش میکنید…
‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‍
خدایا شکرت که به من یک روز دیگه هدیه دادی🙏🏻

برای تمام گره هایی که هر بار فقط با دستان سخاوتمندانه ی تو با شد شکر✨

بابت ارامشی که دارم شکرت☺️

به خاطر اعتماد به نفس و شجاعتی که دارم.💪🏻

خدایا شکرت برای هر آنچه که به ما بخشیدی🌸🌿

شبتون بخیر🪐✨
آخر هفتتون ب خوشی🍃🌱

پای سیب بینظیره مث قنادی هاست
دستور پایین میزارم👌🏻♥️

#گهواره#فرزندپروری#کودک#بارداری#ویار#کولیک
مامان دختر اصفهونی مامان دختر اصفهونی ۴ سالگی
* ⁉️ با کودکی که می‌خواهد همه چیز را با جیغ و گریه به دست آورد، چگونه رفتار کنیم؟

🔺در برخورد با این رفتار کودک، به هیچ وجه نباید به جیغ‌های او اعتنا کرد.

❌ وقتی یک کودک با جیغ‌زدن یا پرخاشگری به خواسته‌های خود می‌رسد، می‌آموزد که این رفتار را تکرار کند. اگر پدر و مادر به جیغ‌‌زدن فرزندان خود توجه کنند، این رفتار را در او تقویت می‌کنند.

✔️ در چنین وضعیتی باید از تکنیک نادیده_گرفتن ، استفاده کرد. یعنی در کنار او هستیم ولی نه به او نگاه می‌کنیم نه با او حرف می‌زنیم، فقط خودمان را مشغول می‌کنیم بدون این‌که با او ارتباط برقرار کنیم. این طوری کودک متوجه می‌شود بدون ارتباط با پدر و مادر، هیچ لذتی برایش وجود نخواهد داشت. اگر این کار را ادامه دهیم رفتار ناپسندش را ترک میکند.

⏪ در کنار نادیده گرفتن، باید به تقویت رفتارهای مثبت کودک هم توجه کنیم، تا میزان پرخاشگری کم شود. باید کاری کنیم که کودک حس کند راه دیگری نیز وجود دارد که می تواند به پدر و مادرش نزدیک شود و با داد و فریاد به هیچ نتیجه‌ای نمی رسد