۲۰ پاسخ

عزیزم ما کشوری زندگی میکنیم ک دیگه حق مریض شدنم نداریم🙂💔

یجوری توداری دردمیکشی که خنده دارترین حرفتم منونمیخندونه❤️‍🩹🫠🥲
ایشااالله درست میشه همچی

جدای از شوخی
یسر ب تایپیکات زدم ک ببینم چی باعث شد ب خودکشی فکرکنی..
اگه حوصلت کشید اینارو بخون
ی روانشناس تو این حالت ارومت میکنه
درسته
مثلا میگه از اوما و محیطی این حستو تشدید میکنن و ناامنی میدن بهت دوری کن
یا میگه وقتی این افکار میاد تو سرت بنویسشون و خودتو خالی کن بعد بسوزون تادلم یکم سبک شه
و و و
گوش شنوای خوبی ام هستن..
اما بنظرمن اینا کافی نیست تو بیشتر ب ی وکیل نیاز داری تا روانشناس
چون هرچقد خودتو درمان کنی باز تو اون محیطی..باهمسرت..بارفتاراش و قسط و هرچی ک هست..
باز روز از نو روزی از نو
خواهرانه بهت میگم سعی کن باخوب یا بد فعلا پای زندگیت بمونی و شده طرفتو خررر کنی ب هر روشی ک فقط قسطا تموم شه و خرت از پل بگذره..حتی اگه تواین مدت خیانت دیدی یا هرچی..
و خودکشی راه رهایی نیست
یسریا منتظر همینن ک صبرتو لبریز کنن
ولی بچت بهت نیاز داره توهم بهش نیاز داری
ب خدابسپار
چرخ و فلک میگرده عزیزمن،همیشه اوضاع اینجوری نمیمونه
فقط این مدت خوب باش وخوب رفتار کن یجور خرشون کن تا مشکلت حل شه..بعد ش تو میدونی و اونا
اینم بگم قصدم از حرفام جسارت ب روانشناس و ..نبود خودمم لیسانس روانشناسی دارم.

برو بهداشت
هم مشاور داره هم روانشناس...
اکثرا رایکان یا یه مبلغ کم
خیلیم وقت میزارن

من قبلا همین حرف شما رو زدم که اگه آدم هزینه کنه واسه روانشناس و بعد درمان دوباره افسردگی شدید میگیره واسه پولی که داده هیچ کس درکم نکرد همه مسخرم کردن

۱۴۸۰ زنگ بزن رایگانه

دخترت بهت احتیاج داره تصور کن تو شرایطی قرار بگیره که بگه مامان کاش بودی.به خاطر دخترت..

از ته قلبم ناراحتم برامون...

زنگ بزن مشاوره رایگان 1480

وای خدایا 😂

من روانشناس ميشناسم قيمتشم عاليه، خواستي بهم بگو شمارشو بدم

دخترا یکی بین ما از نظر مالی قوی نیست به ریحانه قرض بده؟کمک کنه کابوس بدهی های یک مادر تموم شه؟؟؟؟

ببین یه زن داداش دارم روانشناسه علاوه براینکه خودتو میکشی اونم میکشی مغزتو میخوره هیچی هم حالیش نیس

مامان نلا من یه دوستی دارم روانشناسه و رایگان کمکت میکنه میتونی بهم یه پیام بدی شمارش رو بهت بدم 09386330308

4030 مشاوره رایگان میده

پول اونو بده ببین وی از ته دل شادت میکنه تفریح یا پیتزا خوردن بیخیال عالم یه کاری واسه خودت بکن حالتو خوب کن
بعد فرداش با انگیزه کار کن امید داشته باش خوب میشه

یه شماره هست رایگانه
۱۴۸۰ بود؟

نه کمتره که شاید دکترا داشتن ولی بازم نباید انقدر بگیره

🤣🤣ارزون تر درمیاد

دهنت🤣🤣🤣

سوال های مرتبط