۱۶ پاسخ

یکی خو کلاس۱۰ میزنن ک ۱۵سالگی میشه یکی دیگم تو ۲۵سالگی فک کنم بیوفته

هرده سال یه باره منم باید بزنم چند هفته دیگه

بری بهداشت با کد ملیت میتونه ببینه نیازه بزنی یا نه
منم باید بزنم هنوز نرفتم

ده سال یکباره
موقع عقدم برا من زدن هنوز حتی ۵ سالم نشده
پس نیاز نیست بزنم
برا کسایی ک تایمشه میزنن
معمولا اول دبیرستان میزنن بعد میره تا فک کنم ۲۴ ۲۵ سالگی

زده باشی تو سیستم بهداشت هست ثبت میکنن

بری بهداشت توی سیستم ثبت شده که آخرین بار کِی زدی.
منم دکترم اشاره ای به این واکسن نکرد،خودمم فکر میکردم چون ۳سال پیش بخاطر سوزنی که رفته تو پام آمپول زدم دیگه نیازی نیست واکسن بزنم.ولی رفته بودم بهداشت ثبت نام کنم گفت واکسن با اون آمپول فرق‌ می‌کنه هیچی دیگه همون روز واکسنم زدم🫠گفت میخواستی فرار کنیا🫣

والا منم نزدم هم سر بچه اولم هم الان نمی‌دونم کار درستیه یا نه ولی زورم اومد برم بزنم

مثل اینکه زده باشی تو پرونده بهداشت میزنن منم یادم نبود بهداشت گفت 1400 زدی

باید بری بهداشت بزنی..چیز بدی نیست بدنت مقاوم میشه..حتما بزن

توی دبیرستان قطعا زدی. روتین عر ده سال یکبار هست موقعیت های خاص زودتر هم میزنن. واقعا مهمه ک زده بشه اگر نزدی پشت گوش ننداز

اون چکاپ اولیه بارداری که قبل از انتی هست رو انجام دادی؟
منم واکسن کزاز نزدم ولی بهداشت یه چکاپ کامل داد توی اون چکاب نشون میده که بدن نسبت ب این ویروس مقاوم هست یا نه من دیدم مقاوم بودم دیگه نزدم

برو بهداشت اتاق واکسن کد ملیت بده میاره بالا داخل سیستم ک کی آخرین دوز زدی

منم نزدم😂قراربود ۲۷ هفته بزنم خودمو کردم کر نزدم اخرین بار مدرسه زدم اول دبیرستان

بهداشت بهت میگه آخرین سری تو دبیرستان زدیم ممکنه دم عقد هم زده باشی

هر ده سال یک بار
برو از بهداشت بپرس

نزن بابا منم نزدم

سوال های مرتبط

مامان سیدحسین😍🪷 مامان سیدحسین😍🪷 ۱۱ ماهگی