عزیزم من روبیکا یه گروه زدم مخصوص افرادی که هم هفته هستیم، اگر خواستی عضو شو تجربیاتمون رو در اختیار هم بذاریم
@Zahrasnii
۳ماه اول نه
بعد از سه ماهه اول بخور عزیزم
بله عزیزم
اتفاقاً ماهی قزل از اون ماهیاس که حتما باید تو بارداری بخوریم
قزل جیوه نداره
اره عزیزم ماهی قزل و سالمون و میتونی تو. بارداری بخوری حتی خیلی هم مفیده برای جنین
اما بقیه ماهی ها چون جیوه بالایی دارن نمیشه
و اینکه یکم صبر کن نهایت از یکی دوماه دیگ بخور فعلا نخوری بهتره
بخاطر جیوه نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.