۹ پاسخ

من سزارین بودم تا حدودا ۴۰ روز داشتم بعدش خوب شد

نه اینجوری نیستم ولی هنوز دل درد دارم انگار دارم پریود میشم

عادیه بعد یه مدت از بین میرع
من سر زایمان قبلیم تا چند ماه اینجور بودم

نه خداروشکر اما استرس اینو دارم گشاد شده باشه😐😑

اوه به پشت‌اصلا نخواب زیاد‌نششین
به پهلو بخواب
ورزش گگل کن؛فقط رحمت گرم بگیر زیاد حموم نرو

خوب میشه ولی واقعا تا ۴۰ روزگی برای من طول کشید پاهات و گرم نگه دار همیشه حتی وقتی حس کردی حالت خوبه اشتباه منو نکن

همینجوری میمونه یا خوب میشه؟

احتمالا موقع ایی که تازه زایمان کردی تاق باز نشستی یا خوابیدی واژنت هوا گرفته الان فقط میتونی ورزش کگل انجام بدی خوب میشه

پتو سر پاهات ننداختی باوارد رحمت شده

سوال های مرتبط