۱۱ پاسخ

تمام زحمتات ب باد میره نکن

منم خیلی دوستدارم بینیمو عمل کنم
ولی از بیهوشی میترسمممم🥲🥲🥲🥲

بستنی چیپس پفک
خورشت قیمه
قورمه سبزی
نون خامه ای
معجون
اینا همه دشمن رژیم ن 😂

برو جیگرکی تاااااا جوون داری جیگر وکباب و بال و کتف با نون داغ بخور🥰😂♥

من واسه لاغری میخوام برم امبدینگ

سلام عزیزم آتلیه آنلاین دارم اگه خواستین درخدمتم در ایتا یا روبیکا پیام بدین

09058531275

خب مثلا که چی عکس اینو میزاری اصلا درک نمیکنم بخور نوش جان ولی دلیلی نمیبینم برای گذاشتن این عکس اینجا

دقیقا منم از فردا شروع میکنم حالا از شانس امروز حال و اشتها ندارم

همین ک تو عکسه گزینه خوبیه😂

چلو کباب بخور

منم از فردا می‌خوام شروع کنم
چند کیلویی تو

سوال های مرتبط