۵ پاسخ

والا من بگم چی نمیخورم خیلی میشه😆
فقط برنج و مرغ و گوشت میخورم، میوه هم سیب رو میپزم. دیگه سعی میکنم خارج از اینا چیزی نخورم😄

من همچی میخورم حبوبات رو چند روز خیس میکنم هی آبشو عوض میکنم تا نفخش بره بعد میزارم فریزر
الانم هر چی میخورم بعدش یکم عرق نعنا میخورم

من همه چی میخورم فقط حبوبات نخوردم تاحالا بنظرم بخور ولی کم بخور بچم عادت میکنه من بعد یه ماه همه چی خوردم

هرچی که فکر کنی نفخ داره،حبوبات،سیب،شلیل،خیار،کاهو،پرتقال

منممم میخوامم

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۱ ماهگی