نفخ داره خیلی من اوایل میخوردم ازدل درد میمردم خیلی اذیتمون میکرد
نخوری بهتره سرده
اصلا بعد زایمان تا چندوقت لبنیات خوب نیست نباید بخوری
ولی تازه زایمان کردی نخور یه وقت بچت حساسیت نشه
نه گلم ندارع
من میخورم ولی توش نعنا
یاپونه خشک میریزم
ولی شمازاچ هستین نخوری بهتره فعلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.