والا من رعایت نمیکنم
قراره دو سال شیر بدم مگه میشه دو سال نخورد
همه چی میخورم بعدش یه عرق نعنا یا عرق بومادران میخورم مثلا نفخ قبلیو بشوره ببره
تنها چیزی خوردم بچم خیلی اذیت شد چاقاله بود🥲🥲
حبوبات اینام میخورم فقط از قبل نفخشو میگیرم دو شب میزارم به خیس همین
منم تقریباهمه چی میخورم
چون نخورم شیری ندارم بدم بچم بخوره
اگه بخوای حساس باشی همه چی نفخ داره
من هندوانه نمیخورم
لبنیات رو با گرمیجات مخلوط میکنم میخورم
حبوبات هم نمیخورم
بقیه همه چی میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.