۳ پاسخ

والا من رعایت نمیکنم
قراره دو سال شیر بدم مگه میشه دو سال نخورد
همه چی میخورم بعدش یه عرق نعنا یا عرق بومادران میخورم مثلا نفخ قبلیو بشوره ببره
تنها چیزی خوردم بچم خیلی اذیت شد چاقاله بود🥲🥲
حبوبات اینام میخورم فقط از قبل نفخشو میگیرم دو شب میزارم به خیس همین

منم تقریباهمه چی میخورم
چون نخورم شیری ندارم بدم بچم بخوره

اگه بخوای حساس باشی همه چی نفخ داره
من هندوانه نمیخورم
لبنیات رو با گرمیجات مخلوط میکنم میخورم
حبوبات هم نمیخورم
بقیه همه چی میخورم

سوال های مرتبط

مامان ملینا مامان ملینا ۱۲ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی