من همه کرم ها رو امتحان کردم فقط روغن کنجد سریع جواب داد
با تضمین بهت میگم روغن کنجد مالشی
احتمالا بخاطر دندونشه دختر منم دندون های ااسیابیش داره در میاد چندشب پیش مدفوع کرد با اینکه سریع بردم شستم یعنی یجوری سوخته بود اصلا باورم نمیشد اولین بار بود پیشم اینجوری سوخته بود پماد ان ان و زینک قاطی کردم زدم خوب شد خداروشکر
زینک لایه ضخیم بزن
سلام اتفاقا منم یه ساعت پیش همین بلا سر دخترم اومد بشور پماد کالاندولا آب رو آتیشه منم دارم خود خوری میکنم یکم التهابی کمتر شده
روغن جامد بزن سه سوته خوب شده
احتمالامدفوعش بخاطره دندون اسیدی بوده من هر۳ساعت چه پوشکش تمیزباشه چه جیش عوضش میکنم بازم دیدم سوخته احتمال زیادبخاطره دندونشونه.پمادزینک اکساید.کلوتریمازول وهیدروکرتیزون بزن ۳تاروقاطی کن اندازه یه نخودبزن بهش دکتربه پسرم دادعالیه
دختر من فقط با کالاندولا اوکی میشه
من فقط سودو کرم رو قبول دارم
کالاندولا مارک ماری گلد
رو هرکی یچی جواب میده باید تست کنی مثلا دختر من فقططط با کالاندولا خوب میشه ولی رو یسری بچه ها جواب نمیده
با شامپو بچه بشور ان ان بزن پوشک نزن
پماد ان ان
پماد کلاندولا بزن خوب میشه
من پماد روغن ماهی آردن رو تازه تو همین اوضاع جنگ کشفش کردم سریع جواب میده قیمتی هم نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.