خانومایی که هم هفته‌ی منین،هنوزم کسل و بیحال و خوابالویین؟؟🥱

۶ پاسخ

من یه وقتایی خوبم یه وقتایی هم انگار قرص خوردم همش خواب دکتر گفت تا ۱۶ هفتگی ادامه داره

شما اهل گراش هستین؟ سونو ان تی و آزمایش انجام دادین هزینه اش چقدر شد

منم خیلی احساس خستگی میکنم شدید خوابم میاد کل روز و شب خوابم بازم انگار کمبود خواب دارم

روز خواب شب جغد

من که انقدر خمیازه میکشم فکم درد میگیره 🤣به این امیدم که بعد ۳ ماه بهتر بشن

من ۱۳ هفته ام ، یکم از قبل بهترم ولی هنوز هست

سوال های مرتبط