اگه همشون نخورم اشکالی داره؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

من نتونستم همشو بخورم نصفشو ریختم🫢🫢

هفته پیش این آزمایشو دادم انگار نه انگار خیلیم خوشمزه بود از وقتی تو گهواره دیدم چقدر ازش غول میسازن فهمیدم چقدر خانم نازنازیه باردار داریم

عزیزم مگه توی آزمایشگاه بهتون توضیح نمیدن که همشو باید بخوری؟ بخدا اینجا بیشتر از خود آزمایشگاه اطلاعات ندارن!

خوشمزه‌ست که😅

خوشمزه بود ک 😂
آره همش باید بخوری تا آزمایش خطا نزنه

بیش از حد شیرینه حال بهم زنه

خیلی بد نبود ولی قند من را زیادی برد بالا

منم الان میخوام برم این آزمایش رو بدم

خیلیم سخت نی باوا

بله همه رو بخور عزیزم
دیگه سر خودتو که نمیخوای کلاه بذاری😅

اره عزیزم باید همشو بخوری تا قندت مشخص بشه

سوال های مرتبط

مامان دلربا مامان دلربا ۷ ماهگی
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان نور آزادی 💫 مامان نور آزادی 💫 هفته بیست‌وششم بارداری