خانما میشه برام سونو تفسیر کنین
طول سرویکس و نزده چرا

تصویر
۱۱ پاسخ

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

مگ تو بارادی سونو واژینالم هم داریم😏😥

منم ان تی برام اندازه نگرفت تو آنومالی بهم گفت

احتمالا دکترت تو نسخه ننوشته اونم اهمیت نداده
چون برای من دکترم دقیق نوشته بود چه چیزهایی چک بشه

انتی اندازه نمیگیره منم خودن خواستم که اندازه بده

طول سرویکس هزینه سونوش جداعه
من جدا حساب کردم که برام زد

منم ۱۸زایمان میکنم😍😍😍همراه هستیم
جنسیت نی نی احتمال چی داد

نمیدونم چرا بعضی سونو‌گرافی ها طول سرویکسو برای ان تی اندازه نمیگیرن حالا به نظر من یکم که هفته ات بیشتر رفت بالا هم برا جنسیت برو هم برا سرویکس
چون سرویکس مهمه برامنم ان تی اندازه نگرقته بود

واژینال نه

برات واژینال انجام نداد ؟

عه یه هفته بعد من زایمان میکنی

سوال های مرتبط

مامان مامان سه قلوها مامان مامان سه قلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هجدهم بارداری