وزن بچم کم بود
من از ۴ماهکی شروع کردم با نظر دکترش
من به خاطر رفلاکس شدید شروع کردم
پنج ماهگی بنظرمن خیلی زوده
من ازاول۶ماهگی شروع کردم
بخاطر رفلاکس و اینکه بچه وزن نگرفته باشه
من از ۴ شروع میکنم عزیزم دخترم رفلاکس داره وزن نگرفته تازه شیرخشک دکتر کرده آی آر کلا هفت دیگ ۴ ماهشه ۴ کیلیوعه و اینکه کم وزن دنیا اومد
رفلاکس شدید، رفلاکس بچه با غذا خیلی بهتر میشه، یا وزن بچه کمه و...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.