۷ پاسخ

ببلاک میگن خوبه

گیگوز عالیه
یه ماه بده بعد ببین نتیجه چطوره

عزیزم تازه ده روزه میدی چه انتظاری داری اخه .من گیگوز رو با اینکه کمکی میدم و کم میدم وزن دهی خوبی داشته

پسر من کمکی گیگوز میدم اونم فقط شبا، خداروشکر وزنش میزانه

من دخترمو گیگوز میدم تقریبا ماهی یک کیلو وزن میگیره

من تا 4ماهگی گیگوز دادم ماهی یه کیلو اضاف میکرد بعدش بخاطر یوبسش عوض کردم

رژیمی منظور آپتامیل پپتی و ایناست؟

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی