۶ پاسخ

کمپوت انجیر بخور
قویماخ یمیسن بع😐؟؟

کیوی بخور خیلی خوبه

طبیعی زایمان کردی یا سزارین من طبیعی زایمان کردم بخیه دارم رفتم اب سیب طبیعی گرفتم خوردم الان یکسره میرم دستشویی شکمو به کار میندازه کامل

صبح زودناشتایک قاشق روغن زیتون داخل یه لیوان آب گرم بریزبخور
من هرروزدارم میخورم اگرنخورم بیچاره ام

اگه سزارین شدی بخاطر داروهای بی حسیه یکم بگذره خوب میشی

شربت لاکسی ژل بخور، ملینه،انجیر و آلو بخور،روغن زیتون استفاده کن

سوال های مرتبط