۱۶ پاسخ

ماشبی سالاد الویه داشتیم ولی من سیب زمینی اش یدون کردم بیشترش تخم مرغ و مرغ و هویج و خیارشور و نخود سبز زدم ک مقوی بشه برا دخترم عذاب وجدان نگیرم 😄

من قرمه سبزی داشتم

من سوپ گزاشتم شبی✋

من لوبیا پلو گذاشتم 😂احساس راحتی دارم از ظهر گذاشتم که شوهرم از سرکار بیاد بخوره نیومده هنوز واسه شام مونده😂راحتم زیادم گذاشتم

من بورانی گذاشتم
واقعا حوصله ی غذاهای برنجی ندارم
باید هرسه روز یک وعده بخورم ولی الان هرروز میخورم☹️😂

من کوکو گذاشتم 🚶‍♀️

من ابگوشت درست کردم

من میخوام‌بورانی اسفناج بپزم
چند روزه داریم برنجی میخوریم

فسنجون

من ک خونه مامانمم قیمه گذاشته

چون بارداریم همش ب فکر غذای سالم و پروتئین و چاق کننده خودمون نباشه چاق کننده نی نی باشه وگرنه قبلا هر چی بود میخوردیم

از ناهار دولمه بادمجون دارم

اخ گفتی منم
میخوام استامبولی درس کنم

من سبزی پلو باقالی با مرغ

من فکر میکردم
فقط من این جوریم

آشی یا برنجی یا نونی؟

سوال های مرتبط

مامان فردوس مامان فردوس روزهای ابتدایی تولد