۲ پاسخ

حتما شیرافزا مصرف کن ، لاکتاول خیلی خوبه.

خواهر گلم نسکافه شیر افزا هستش صبح عصر بخور بعد چای خرما تا میتونی بخوری قند بار داری داشتی مثل زوج فرد روزهای هفته چطوره اون طوری بخور قند داری سه تا یا پنج ت با جای بخوری هر وعده خوب بعد دلستر خوبه کپسول شیر افزا هم خوبه عالیه امتحان کن بخور گلم

سوال های مرتبط