شیرینی مصنوعی رو حذف کن ورزش کن عزیزم
اتفاقا آب زیادی اصلا خوب نیس و یک نکته ی مهم اینه اگه واقعا میخوای وزنت کم بشه وقتی تشنه ات هست آب بخور و اونم آب جوشیده
حتما امتحان کن مطمئن باش جواب میده فقط آب جوشیده باشه
آب جوشیده تناسب اندام میاره
فستینگ بگیر از ۸ شب ک شام خوردی تا ۱۲ ظهر هیچی غیر آب نخور ۱۲ صبحونه خوردی هر ۳ ساعت یه چیزی بخور ریزخاری نکن
کنار رژیم ورزش کن تاثیرش خیلی بیشتره.من تو ۴ ماهو نیم ۲۰ کیلو کم کردم
نمیدونم ورزش میگن خوبه
اگر پیاده روی نمیری برو بیشتر کم میکنی
شب نون و برنج نخور...مثلا هرچی میخای بخوری بجای نون کاهو و اینجور چیزا بخور.قبل غذا دو لیوان آب بخور اشتهاتو میگیره مولتی ویتامین هم بخور
منم ۶۹ بودم شدم ۶۵ ولی اشتهام زیاده بازم ننیدونمچیکار کنم
چی کار کردی کم شدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.